Jump to content
The Corroboree
El Presidente Hillbillios

The grand EGA convoy/bum a lift thread (east coast)

Recommended Posts

4 hours ago, RonnySimulacrum said:

 

Just admit it MoonUnitBotanica  you box like  nanny ;-) 

I hear he's a chilli wuss too.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

and looks like mr bean when he wears boxing trunks, allegedly, rumor has it

Share this post


Link to post
Share on other sites

A real boxer would bring their fondue to share at the plant head party:P 

Edited by RonnySimulacrum
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 30/06/2017 at 4:57 PM, El Presidente Hillbillios said:

 

I really wanted to ride down, but i think ill have to drive. it sucks as i really had a romantic idea of some kinda sab easyrider mashup. 

 

It's important to have a plan :) Ha! My bike currently looks like something the four horsemen of the apocalypse would take on a threeday rooshoot. You are now the official Backup Vehicle mwahahahaha if that's not an incentive to ride down I dunno...

 

On 30/06/2017 at 10:22 PM, gem said:


I'm not sure I can even get there...  :(  BUT Darklight - who's in with this bet?  What's the pot at?  I can't afford to lose fiddy bucks but I'm putting my money on Hillbilly.  He'd still cockslap MoonUnitBontantic even if sabotaged and hobbled.   :P

 

The current pool is at exactly fiddy bucks, someone offered to throw in a kidney but I don't think it was theirs so it doesn't count. Unless Ronny can chuck in the EGA Arts Grant funds to buy MoonUnits vajazzled posing strap it's gunna be more of a mooncup than a pot

 

On 05/07/2017 at 1:10 PM, MoonUnitBotanica said:

I'll pass this year. I was going to ega before it became mainstream ;)

 

OMG, are you the token hipster for Eugungurararra or however you spell that place?

 

You'd better be going, because I know where you live, maybe

 

 

On 07/07/2017 at 7:33 PM, RonnySimulacrum said:

A real boxer would bring their fondue to share at the plant head party:P 

 

Ronny is right. Bring yer fondoo. Otherwise Bad Things Will Happen

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Worse...

 

... also, it's purple, well, bits of it are purple. Many of the other bits are rust and peely chrome coloured

 

Engine goes like hot shit off a shovel. When it goes. Nicely ported

 

She's starting to resemble her owner- all engine, no brakes....

 

Are you trying to distract me from remembering you volunteered to be the Backup Driver for this run? ;)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hahaha, nah i actually will have a trailer with me, so its only fair

 

 

Ps there is nothing worse than a honda

Edited by El Presidente Hillbillios
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, El Presidente Hillbillios said:

Ps there is nothing worse than a honda

 

Course there is. Not having a bike at all is heaps worse. No sooking :)

 

Now *this* is a Honda. Mine from the early 90s. And no way would I ride it to EGA

 

Shit, the Marzoccis weren't on in the pic. I need glasses for everything these days :/

 

large_K2.jpg.881ed7d29f1908ac85b283408e9ad94b.jpglarge.59656ef99865b_K2rhs.jpg.66caaa537ebbc687b513afb767e74082.jpg

 

 

Edited by Darklight
Added pics
  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

i freakin thought that vertical pipe on the rear was a snorkel ie 4wd style ......ala honda style but then realized it was a shit bar ie the thing that dangled down in old hr holden rear seat that you would grab onto when shit hit the fan ie shit yourself and hold on bar

this is my dreaming for the convoy - i don't know who fits what bill but we are all there in this scene

 

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites
48 minutes ago, El Presidente Hillbillios said:

that looks like it was good for adventures!

 

 

Back in those days even riding to work was a bloody adventure. Roads were shocking and that thing steered like a pissed camel

 

12 minutes ago, etherealdrifter said:

i freakin thought that vertical pipe on the rear was a snorkel ie 4wd style ......ala honda style but then realized it was a shit bar ie the thing that dangled down in old hr holden rear seat that you would grab onto when shit hit the fan ie shit yourself and hold on bar

 

Is a luggage rack. I hate pillions. How else do you think I got the Weetbix home?

 

Mind you a snorkel woulda been great for the old 500/4 Kwakka and the stupidly deep creek crossing

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

I've finally come to my senses & realised that I need to go to EGA this year. 

Due to time restrictions I'll need to fly in & out.

I'm putting out some early feelers to see if:

- anyone has room in their tent for a giant yeti man (long shot I know)

 - anyone can help out with a lift to & from the airport

- anyone can transport my camping gear to the site as I can't fly with it. 

 

Big asks I know & anyone offering help with be duly compensated. 

 

Thanks

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 17/08/2017 at 0:14 PM, toast said:

I've finally come to my senses & realised that I need to go to EGA this year. 

 

 

Thats the spirit :D

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 23/08/2017 at 6:48 AM, El Presidente Hillbillios said:

Hey @toast

 

Me and @toby are driving down so im sure we could figure something 

 

Awesome HB, love your work. 

I got my ticket yesterday so it's all happening 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aw shit, you've gone and inspired me @toast ...my reasons for not going to this thing are evaporating fast, I think I am going to have to do it. There will always be more money, right @El Presidente Hillbillios? :wink:

You guys got room for one more? Or do I need to stow away in Darklight's Weetbix compartment?

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

damn right there will be more money, yeah i can fit you in if you dont mine guinea pigs and are ok for wednesday to wednesday road trip adventure there and back

  • Like 3

Share this post


Link to post
Share on other sites

Whoop! Week long trip sounds grand. You legend. :wub:

 

That line-up looks amazing, and I'm also looking forward to finally meeting some of you folks from other states & NNSW who I've been chatting with online over the last bloody 15 years! Long overdue.

  • Like 5

Share this post


Link to post
Share on other sites

95.jpeg

EGA Study Area

Not long now people 

Edited by RonnySimulacrum
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×